6 Ekim 2013 Pazar

Kişiye Özel Fondöten


Helen fondötenmania adlı yazısında uzun uzun makyajımızın temeli, olmazsa olmazı fondöten hakkında bilgi verip bizleri bu konuda aydınlattı. Fondöten hakkında bunca bilgiye ve deneyime sahip birinin bana özel  bir süprizi vardı.


Geçtiğimiz hafta Helen’e  fondötene ihtiyacım olduğunu söyleyip  birlikte alışverişe gitme teklifinde bulundum. Alışveriş için sözleştiğimiz gün bana bir sürpriz yapıp elinde bir fondöten şişesiyle geldi. Benim için fondöten “yapmış”.  Fondöten yapmak? !!! Yaz aylarında bronzlaşmam sebebiyle koyu fondöten ile sürekli kullandığım rengi karıştırıp uygulamaya alışmış biri olsam da aklıma daha önce bir çok fodöteni karıştırıp bir şişeye koymak gelmemişti.

 Kişiye özel fondötene sahip olmak üstünüze dikilmiş bir elbiseyi giymek gibiymiş. Tamamen size özel ve benzersiz.  Cilt renginize birebir uyan bir fondöten uyguladığınızda boyun ve dekoltenize de uygulamak zorunda kalmıyorsunuz, yüz ve boyun arasında renk farkı olmadığı için elbiselerinize bulaşma riski daha da azalıyor, sizi olduğunuzdan genç ve canlı gösteriyor. Ayrıca kişiye özel fondötenin bir yararı da yanlışlıkla cilt tonuna uymayan bir fondöteni farklı tonlarla kendi cildinize özel bir renge dönüştürüp çöpe atmaktan kurtulmanız.

Helen benim için dokuları ve bazları aynı, tenk tonları farklı olan Mac, Chanel, Avon Luxe ve Yves Saint Lorent  fondötenlerini iyice karıştırarak boş bir fondöten şişesine doldurmuş. Dilerseniz siz de uygun rengi elde edip bir şişenin içinde hazır bulundurabilir, mevsimlere uygun olarak bu karışıma ekler yapabilrsiniz., ya da uygulama sırasında farklı tonları birlikte fırça ile yüzünüze uygulayabilirsiniz.

Bana bu benzersiz fondöten deneyimini sunan Helen’e teşekkür ederim. Eminim Helen kişiye özel fondöten yapmanın sırlarını sizlerle de paylaşır…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder